top of page
  • Facebook
  • Instagram

ČASTÉ DOTAZY

  1. PRODUKT NA MÍRU Z AKTUÁLNÍ NABÍDKY  

 

  • Dle Vašich preferencí si nakombinujete výrobek na míru z aktuální nabídky, kterou naleznete na e-shopu.
     

  • Cenovou nabídku Vám zašleme obratem nazpět.
     

  • Doba dodání závisí na vytíženosti a množství objednávky, ve většině případů máte do druhého dne výrobek hotový, dobu výroby a dodání Vám sdělíme obratem nazpět. 
     

  • Objednávky přijímáme na e-shopu, popřípadě na aktuálním telefonním čísle v sekce kontakty. 


  2. PRODUKT NA MÍRU MIMO AKTUÁLNÍ NABÍKDY  
 

  • Dle Vašeho přání přání vytvoříme produkt na míru i mimo aktuální nabídku ( bižuterie, dárkový balíček...)
     

  • Cenovou nabídku Vám zašleme obratem nazpět.
     

  • Doba dodání závisí na vytížení, množství objednávky a doba dodání potřebného materiálu.
     

  • Orientační dobu dodání Vám sdělíme obratem nazpět.
     

  • Objednávky přijímáme na e-shopu, popřípadě na aktuálním telefonním čísle v sekci kontakty.


  3.OSOBNÍ PŘEDÁNÍ   
 

  • Po předchozí domluvě si lze zboží převzít zdarma na adrese Jana Šťastného 589, 252 10 Mníšek pod Brdy a nebo na aktuálním místě našeho stánkového prodeje.
     

  • Čas předání zboží dle telefonické domluvy.
     

  4. DODÁNÍ ZBOŽÍ DO ZAHRANIČÍ   

  • Zboží běžně dodáváme na Slovensko, cena a doba dodání závisí na ceníků a dodací lhůty dopravce.
     

  • Do ostatních zemí Evropské unie dodáváme po předchozí domluvě.
     

  • Cena a doba dodání závisí na ceníků a dodací lhůty dopravce.
     

  • Mimo země Evropské unie zboží nedodáváme.

  5. REKLAMCE VÝROBKU, VÝROBEK MI NEVYHOVUJE 
 

  • Pokud Vám výrobek nevyhovuje a nebo chcete reklamovat napište nám na aktuální e-mail v sekci kontakty
     

  • Výrobek lze zaslat na vlastní náklady pomocí dopravní společnosti a nebo osobně na adrese.
     

  • Nevyhovující nepoškozený výrobek v původním stavu Vám vyměníme a nebo vrátíme plnou částku.
     

  • Reklamaci zboží posoudíme a nejdéle do 30 dnů od předání na adrese a nebo od předání kurýrem Vám bude zasláno vyhodnocení reklamace. 
     

  • V případě uznání reklamace Vám budou vráceny peníze. 
     

  6. POUKAZY A SLEVOVÉ KÓDY  
 

  • Slevové kódy a poukazy mezi sebou nelze kombinovat.

  • Slevové kódy a poukazy nelze využít na zlevněné zboží a použít na úhradu poštovného a doběrečného.

​  7. JAK ZJISTÍM STAV OBJEDNÁVKY?    

  • O stavu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat e-mailem.
     

  • Nejprve obdržíte e-mail potvrzující objednávku, poté budete informování o odeslání zboží na Vaši adresu. 
     

  • Následně lze sledovat stav odeslané objednávky na stránkách a aplikaci dopravce.


  8. ZÁSILKA PŘIŠLA POŠKOZENÁ  

  • Pokud je poškozená viditelně (obal) je nutno reklamovat přímo u doručujícího a odmítněte ji převzít, zároveň nás prosím informujte telefonicky nebo e-mailem.
     

  9. NENALEZENÝ DOTAZ  
 

  • Pokud jste na webu nenašli odpověď na Váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese
    ​v sekci kontakty.

bottom of page