ČASTÉ DOTAZY
. 1. PRODUKT NA MÍRU Z AKTUÁLNÍ NABÍDKY
-
Dle Vašich preferencí si nakombinujete výrobek na míru z aktuální nabídky, kterou naleznete na e-shopu.
-
Cenovou nabídku Vám zašleme obratem nazpět.
-
Doba dodání závisí na vytíženosti a množství objednávky, ve většině případů máte do druhého dne výrobek hotový, dobu výroby a dodání Vám sdělíme obratem nazpět.
-
Objednávky přijímáme na e-shopu, popřípadě na aktuálním telefonním čísle v sekce kontakty.
2. PRODUKT NA MÍRU MIMO AKTUÁLNÍ NABÍKDY
-
Dle Vašeho přání přání vytvoříme produkt na míru i mimo aktuální nabídku ( bižuterie, dárkový balíček...)
-
Cenovou nabídku Vám zašleme obratem nazpět.
-
Doba dodání závisí na vytížení, množství objednávky a doba dodání potřebného materiálu.
-
Orientační dobu dodání Vám sdělíme obratem nazpět.
-
Objednávky přijímáme na e-shopu, popřípadě na aktuálním telefonním čísle v sekci kontakty.
3.OSOBNÍ PŘEDÁNÍ
-
Po předchozí domluvě si lze zboží převzít zdarma na adrese Jana Šťastného 589, 252 10 Mníšek pod Brdy a nebo na aktuálním místě našeho stánkového prodeje.
-
Čas předání zboží dle telefonické domluvy.
4. DODÁNÍ ZBOŽÍ DO ZAHRANIČÍ
-
Zboží běžně dodáváme na Slovensko, cena a doba dodání závisí na ceníků a dodací lhůty dopravce.
-
Do ostatních zemí Evropské unie dodáváme po předchozí domluvě.
-
Cena a doba dodání závisí na ceníků a dodací lhůty dopravce.
-
Mimo země Evropské unie zboží nedodáváme.
5. REKLAMCE VÝROBKU, VÝROBEK MI NEVYHOVUJE
-
Pokud Vám výrobek nevyhovuje a nebo chcete reklamovat napište nám na aktuální e-mail v sekci kontakty
-
Výrobek lze zaslat na vlastní náklady pomocí dopravní společnosti a nebo osobně na adrese.
-
Nevyhovující nepoškozený výrobek v původním stavu Vám vyměníme a nebo vrátíme plnou částku.
-
Reklamaci zboží posoudíme a nejdéle do 30 dnů od předání na adrese a nebo od předání kurýrem Vám bude zasláno vyhodnocení reklamace.
-
V případě uznání reklamace Vám budou vráceny peníze.
6. POUKAZY A SLEVOVÉ KÓDY
-
Slevové kódy a poukazy mezi sebou nelze kombinovat.
-
Slevové kódy a poukazy nelze využít na zlevněné zboží a použít na úhradu poštovného a doběrečného.
7. JAK ZJISTÍM STAV OBJEDNÁVKY?
-
O stavu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat e-mailem.
-
Nejprve obdržíte e-mail potvrzující objednávku, poté budete informování o odeslání zboží na Vaši adresu.
-
Následně lze sledovat stav odeslané objednávky na stránkách a aplikaci dopravce.
8. ZÁSILKA PŘIŠLA POŠKOZENÁ
-
Pokud je poškozená viditelně (obal) je nutno reklamovat přímo u doručujícího a odmítněte ji převzít, zároveň nás prosím informujte telefonicky nebo e-mailem.
9. NENALEZENÝ DOTAZ
-
Pokud jste na webu nenašli odpověď na Váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese
v sekci kontakty.


